Thursday, May 14, 2009

Kata - Kata Aluan



Alhamdulillah....

Syukur kehadrat Allah S.W.T, kerana dengan limpahan izin dan rahmatNya, dapat kita bertemu disini. Semoga pertemuan ini memberi manfaat yang merupakan kesihatan kepada anda dengan izinNya dan ganjaran pahala dan kebajikan kepada saya.

Sesungguhnya setiap penyakit itu ada ubatnya. Allah, Pencipta sekelian alam ini tidak akan menurunkan penyakit tanpa diturunkan juga ubat atau penawarnya. Maka terpulanglah kepada kita, makhluknya untuk berusaha mencari penawarnya. Janganlah mudah berserah kepada takdir semata-mata tanpa berusaha mencari penawarnya.

Saya, Dr. Mohd Zaki bin Mah San sebagai pengurus dan doktor yang bertanggungjawab sepenuhnya keatas klinik ini, mengucapkan selamat datang ke Klinik Bima Sakti, semoga anda semua beroleh nikmat berupa kesihatan yang tidak ternilai harganya dengan izin Allah. Sesuai dengan motto klinik ini iaitu "Kesihatan Anda Keutamaan Kami", kami menyediakan kaedah perubatan moden yang berkonsepkan perubatan islam agar pesakit beroleh kesihatan yang seimbang dari segi jasmani dan rohani.

No comments:

Post a Comment